In memory of
“Rudi”
Spotted an error or something missing?
Leave a sign of closeness
One gesture each, like a signature in the book. You can change it anytime.
Funeral and visitation
Die Urnenbeisetzung findet im engsten Familienkreis statt.
Jetz bin ich wieder mit der Esther zämu.
In Liebe, Dankbarkeit und stiller Trauer nehmen wir Abschied von Papa Rudolf Portmann. Er wird in unseren Herzen weiterleben.
In liebevoller Erinnerung
Ich danke allä, wa miär im Läbe eppis Gäats gita heind. Es härzlich's «Danke schön» geit an d'Spitex in Brig für die langjährigi medizinisch Betreuig. «Danke» öi dem ganze Personal vo der «Senioreresidänz Saltina» für die fürsorglichi Begleitig jede Tag. Und «Danke» an alli andere Mitbewohner vo der Residänz für die viele schöne Stunde, wo wiär zäme iner Cafeteria g'sässe si und viel Ziit mitenander verbrunge hei. Es grosses «Danke» geit öi ans «Alters- und Pflegeheim Englisch-Grüäss», wo ich jetzt ine letschte Wuchä no ha derfe si, für die liäbevolli, fürsorglichi und kompetänti Pfleg. Und «Danke» öi susch alle, wo miär im Läbe Ziit g'scheicht heind und ine letschte Monate für mich da gsi sind. Danke für die schöni Ziit, und vergässed mich nid ganz.
Send this memorial page to family, friends and colleagues so they can leave a message, share a memory or simply remember together.
A dedicated space to read messages of support, share photos, and preserve memories of loved ones. Access is free and reserved exclusively for family members.
Access family spaceWho to contact?
Andermatten Lambrigger Bestattungsdienste AG
View profile and contact
Mentioned as the company that organised the funeral. Listing compiled by Funere from public sources, not managed by the company.
Leave a sign of closeness
One gesture each, like a signature in the book. You can change it anytime.
Jetz bin ich wieder mit der Esther zämu.
In Liebe, Dankbarkeit und stiller Trauer nehmen wir Abschied von Papa Rudolf Portmann. Er wird in unseren Herzen weiterleben.
In liebevoller Erinnerung
Ich danke allä, wa miär im Läbe eppis Gäats gita heind. Es härzlich's «Danke schön» geit an d'Spitex in Brig für die langjährigi medizinisch Betreuig. «Danke» öi dem ganze Personal vo der «Senioreresidänz Saltina» für die fürsorglichi Begleitig jede Tag. Und «Danke» an alli andere Mitbewohner vo der Residänz für die viele schöne Stunde, wo wiär zäme iner Cafeteria g'sässe si und viel Ziit mitenander verbrunge hei. Es grosses «Danke» geit öi ans «Alters- und Pflegeheim Englisch-Grüäss», wo ich jetzt ine letschte Wuchä no ha derfe si, für die liäbevolli, fürsorglichi und kompetänti Pfleg. Und «Danke» öi susch alle, wo miär im Läbe Ziit g'scheicht heind und ine letschte Monate für mich da gsi sind. Danke für die schöni Ziit, und vergässed mich nid ganz.